>> Iniciar Sesión  




+     

 


 

Tecor Societário e Os Novos no Pichel (Compostela)

Ver en Facebook

(ultima actualización: 18 / 1 / 19 )





Sábado 19 de Xaneiro na Gentalha Do Pichel

Desde a Gentalha queremos habilitar um espaço no Pichel para construir um local de ensaio para bandas. Para isto temos umha campanha de recadaçom de fundos. No bar do centro social há dous petinhos nos que podes fazer aportaçons. Como prato forte desta iniciativa começaremos com concertos solidários. O primeiro terá lugar o sábado 19 de Janeiro ás 22h00 com os grupos OS NOVOS e Tecor Societário.

Tecor Societário é um grupo de punk folk que mistura sons populares e instrumentos tradicionais galegos com ritmos do punk, combinando voz, gaita, mandolina e acordeom com guitarra, baixo e bateria.
Em 2018 publicarom o seu primeiro EP, um disco com 3 temas que está pendurado no canal de youtube do grupo e também editado em formato físico.

https://www.youtube.com/channel/UC29EEHm8OdUkjMieFjLEl3w

Os Novos é um trio de Compostela que nos últimos tempos anda a experimentar o formato acústico, chegando ao palco com guitarra, baixo acústico e umha pandeireta fazendo as labores da bateria, incluindo às vezes mandolina e banjolele. Com este mini-set defendem o seu repertório de temas próprios e versóns de punk e rock'n'roll com espírito country e bluegrass, ao que ultimamente se referem como "punkgrass".

Com este formato gravarom um single 7'' intitulado "Assalto Acústico" no que colaborarom Caxade (acordeom) e a Ukestra do Medio (ukuleles, cajón e coros). Neste concerto tocarám acompanhados pola Ukestra do Medio.

https://osnovos.bandcamp.com




Gentalha Do Pichel
Abrir mapa en navegador













COMENTARIOS:

 

Opina sobre esta nova




- gentalha -






Ver máis novas.

 

 

 

 

 

 

 


 

 





 

Voltar á páxina principal