>> Iniciar Sesión  




+     

 


 

Concierto de “bOnOvO” na Fnac, un proxecto nacido das inquedanzas de 3 músicos
Fonte / Máis información

(ultima actualización: 16 / 12 / 08 )





Un novo son é a base desta formación que funde tres instrumentos e
personalidades propias nunha simbiose musical imprevisíble.

Tres músicos galegos: Oscar Fernández, Roberto Grandal e Pulpiño
Viascón, com traxectorias musicais moi dispares (“Os Cempés”,
“Diplomáticos de Monte Alto”, “Budiño”, “Susana Seivane”) confluiron
nun innovador proxecto de zanfonas, acordeóns e percusións
electrónicas que véu a luz no 2007 e que se plasmou nun disco que
foi presentado na Fnac.

A fusión das músicas que levan no seu interior conforma este trío,
lixeiramente asíncrono. “bOnOvO” comeza con esta gravación o
camiño na busca dun son que non entende de etiquetas, co afán de
romper as barreiras do establecido e que ten como principio
fundamental a fusión de tres instrumentos e personalidades propias,
nunha simbiose musical imprevisible. O proxectyo agora gravado
presentárase para Galicia no verán de 2007 no escenario do Festival
do mundo celta de Ortigueira, e a través de Abada para o resto do
mundo na feira internacional WOMEX en Sevilla.

O grupo destaca como un proxecto innovador no tocante ao
tratamento dos instrumentos, ao uso e adaptación do cancioneiro
popular incluso a través de melodías do século XV, aínda que o
repertorio ofrece unha maioría de composicións propias. A esencia
acústica da zanfona ou do acordeón, mesturados con batería
electrónica, e nos concertos efectos e instrumentos virtuais,
proporciona as ferramentas ao trío para interpretar en rigoroso directo
todos os elementos que compoñen o son de “bOnOvO”. O disco que
leva o seu propio Nome saiu ao mercado en maio de 2008 e
representa fielmente o traballo da banda en directo: Fresco, elegante,
enerxético e contundente.

Oscar Fernández toca a zanfona, instrumento de fonda raigame
galega que nas súas mans adquire novas dimensións. Nos seus
comezos familiarizouse con instrumentos como a frauta, a guitarra ou
o acordeón.

A partir da creación do grupo “Os Cempés”, destacou como compositor
sendo o artífice das composicións e arranxos nos cinco traballos
discográficos que editou a banda ao longo dos dez últimos anos,
sendo hoxe en día unha das bandas galegas máis representativas e
carismáticas.

Durante a súa andaina musical, colaborou ademais con outros artistas
como “Chouteira”, “Xochilmica”, Uxía Senlle, “O Jarbanzo Negro” ou
Doa. Destacou o traballo discográfico realizado xunto con Germán Díaz
e Marc Egea sobre á interpretación actual da zanfona en España. Na
actualidade imparte clases de zanfona en diferentes escolas onde non
só ensina a interpretar música tradicional e outras músicas coa
zanfona, tamén explora todas as capacidades e avances técnicos que
existen ao redor de este instrumento.

Roberto Grandal, que cursou estudos de solfexo, harmonía, Historia
da música e canto no Conservatorio da Coruña e estudos de acordeón
no Conservatorio Superior de Música de Barcelona, toca o cordeón
considerado un dos instrumentos máis completos pola variedade de
timbres e tesituras que posúe, así como polas capacidades como
ferramenta de acompañamento. Nas súas mans e coa axuda dun
ordenador, o acordeón transfórmase nunha versión electrificada de si
mesmo, engadindo liñas de baixo, sintetizadores e efectos
interpretados en directo, sen deixar de lado o son acústico e cálido do
acordeón.

Empregando a batería electrónica, Pulpiño Viascón dispón dunha
paleta de sons e efectos que selecciona para cada tema de
“bOnOvO”, engadindo sons electrónicos clásicos ou de vangarda, cun
estilo enérxico e persoal que imprime carácter a un instrumento
electrónico. Además de haber trabaxado como clown en diferentes
circos europeos, é a voz, o serrón musical e o autor de "In the
Ocean", un tema a xeito de hit que quere pechar cun sorriso o CD e o
Directo de “bOnOvO”.


- Grupo Doa -












COMENTARIOS:

 

Opina sobre esta nova








Ver máis novas.

 

 

 

 

 

 

 


 

 


 



máis..


:: R estrea un documental sobre a música galega nos anos setenta ::

:: Novos camiños para o vello folk galego - La Voz de Galicia ::

 

:: A revolución tamén se fai bailando | Sara Alonso - EL PAíS ::

:: Xiras con lucro e nostalxia | Galicia | EL PAíS ::

:: O canto agochado entre pipotes ::

:: O focense que ensina canto tradicional en Oxford ::

:: Memoria de xénero - Leilí­a presentará o 3 de febreiro no Rosalí­a o seu novo disco ::

:: Entrevista a Oscar Fernández:(Os Cempés) en Galiciaé: Novo disco para o Nadal ::

:: Grande Exito da Orquestra Folk de Galicia "SonDeSeu" en Helsinky ::

:: DOA portada máis entrevista na revista Interfolk ::

:: O folk de hoxe, clásicos e modernos en plena forma ::

:: 'O noso é a música de resistencia' - O grupo Milladoiro celebra tres décadas sobre o escenario ::

:: Novo número, correspondente a Outubro, de Sons da Galiza (revista online de música folk) ::

:: Contaxiosa vivacidad · SonDeSeu no Teatro Circo Price de Madrid (Critica de Fernando Neira) ::

:: Entrevista a Berrogüetto en Galiciaé ::

:: 'Ao Vivo' de Luar Na Lubre, Mellor Album de Música Tradicional nos Premios de la Música ::

:: Serán en Toutón ::

:: A Revista (TVG) nas xornadas de música tradicional en Mondoñedo ::

:: Milladoiro, 30 anos de xira ::

:: Iván Area: “A sociedade que non conserve o seu patrimonio inmaterial caerá no olvido” ::

:: DOA "O son da estrela escura" (1979) 30 aniversario ::

:: MUSICA CELTA ARGENTINA de Carlos Prebble ::

:: Las muiñeiras nacidas en Cuba ::

:: Alalá continuará na tempada 2009-2010. ::

:: A `Tradicción´ sen trampas de Nova Galega de Danza ::

:: Reportaxes en AnosaterraTV: Luar Na Lubre, Guadi Galego e Fía Na Roca ::

:: Carlos Núñez: Brasil somos nós ::

:: Carlos Núñez - Alborada do Brasil (Novo disco en Xuño) ::

:: Tanxedoras publica o seu primeiro traballo musical ::

:: Susana Seivane volve cos seus soños, pezas de toda a vida ::

:: Alalá co gaiteiro José María Lagares ::

:: As cantareiras Tanxedoras chegan ó esceario da súa orixe ::

:: A Central Folque renova a música popular galega ::

:: Os que abriron o camiño (Milladoiro, pioneiro na renovación da música tradicional, fai 30 anos) ::

:: Mini e Mero (un texto de Xabier Cordal para Vieiros.com) ::

:: A vía das pandeiretas ::

:: Víctor Bello: `A cultura será un balón de osíxeno nesta época de crise económica´ ::

:: A gaita e o whistle soan a éxito no Bierzo ::

:: Sanín: pulindo a música tradicional ::

:: Manuel Xende: `Un día que ías tocar, gañabas para un ferrado de millo´ ::

:: Alalá viaxa a Brasil… ::

:: PROJECTO [TREPIA] : `Todo o que facemos ten base na música tradicional´ ::

:: O `V Encontro coa Zanfona Contemporánea en Narón´ na TVG ::

:: Galas de Alén, un esforzo pola recuperación do traxe tradicional galego ::

:: U-lo Trío. Música non hai máis que unha ::

:: Entrevista a Abe Rábade: ``Son un pouco jedi´´ ::

:: Obradoiro de regueifa nos institutos galegos ::

:: A memoria das voces ::

:: Som do Galpom: `Cada vez buscaranse máis propostas musicais´ ::

:: Benedicto: `Existe unha lenda negra sobre Voces Ceibes´ ::

:: Mouriño ou como quitar vida dun pau de madeira ::

:: crítica periódico `La Opinión´ concerto 3azoteas IBEROJAZZ 09 por Quinito Mourelle ::

:: Festicultores Troupe: "Somos da festa popular a saco, é o mellor que hai" | Galicia Hoxe ::

:: Por un método de gaita en francés ::

:: Nani García: `O defecto do jazz en Galicia é que mira demasiado alén do Atlántico´ ::

:: A tradición dos cantos de Nadal ::

:: As almas da noite de Kastomä ::

:: Xose Manuel Budiño: «Toco para transmitir emocións» ::

:: As tertulias do Diario: música ::

:: Longa vida ás tradicións en Santalla ::

:: A música da lusofonía, unha marca de éxito no mundo ::

:: Voces Ceibes ::

:: Concierto de “bOnOvO” na Fnac, un proxecto nacido das inquedanzas de 3 músicos ::

:: A última banda bravú ::

:: Entrevista a Vaamonde, Lamas & Romero ::

:: Ocaso e abrente da gaita galega ::

:: Entrevista a Antón Castro, compoñente de Fuxan Os Ventos ::

:: En Projecto Miño `conviven de modo natural el swing y la pandeirada ::

:: La cultura bravú se estudia en Michigan ::

:: Rebelión de ritmo y verso. Rap y regueifa se alían para fomentar el gallego entre los jóvenes ::

:: Abrindo mercados canción a canción ::

:: Musica galega e poesia - Reportaxe no programa Libro Aberto ::

:: ‘Neste país interesa máis aparentar, enviando embaixadas culturais’ ::

:: O legado da canción protesta ::

:: O futuro da música de raíz: Xosé Luís Foxo, Mercedes Peón e Rodrigo Romaní ::

:: A Revista - Coñecemos a Che, o penúltimo artesán do birimbao ::

 

 




 

Voltar á páxina principal