>> Iniciar Sesión  




+     

 


 

25 ANIVERSARIO DA AGAL
www.agal-gz.org




IVª Ediçom dos Encontros do Vale do Leres

Programa de actos inclui Festa da Língua, dedicada ao 25º Aniversário da AGAL

PGL.- Com o apoio das associaçons «Canhom de Pau» e «Amigos da Carvalheira», a comissom organizadora dos Encontros do Vale do Leres convoca umha nova ediçom, neste ano a IVª, a celebrar na célebre Carvalheira de S. Justo (Cotobade) no próximo dia 15 de Julho. Inicialmente orientados à recuperaçom do Caminho Velho Português a Compostela, também conhecido como «Caminho Velho Jacobeu» ou «Caminho da Rainha», em alusom à ilustre peregrina, a rainha Santa Isabel de Portugal, na presente ediçom os actos estám dedicados a comemorar o 25º Aniversário da Associaçom Galega da Língua (AGAL).
[+...]

Os actos começarám às 10 horas do próximo dia 15, com a saída da Carvalheira de S. Justo para fazer um roteiro polos petróglifos de Cotovade e Campo Lameiro. O arqueólogo A. Concheiro será o encarregado de guiar a visita.

Meia hora mais tarde, às 10:30, na própria Carvalheira, o público infantil será o protagonista dos jogos tradicionais e de diversos espectáculos de animaçom.

Após umha breve saudaçom da organizaçom e da intervençom do professor Isaac Alonso Estraviz, em representaçom do Conselho da AGAL, para as 13:30 está agendado um jantar popular.

Inscriçom no Jantar

Segundo a tradiçom de ediçons anteriores, o jantar da Carvalheira de S. Justo realiza-se segundo a modalidade da romaria, de jeito que cada grupo leva a sua própria comida. No entanto, a organizaçom oferece a possibilidade de degustar por um preço de 12 euros um menu a base de empadas, churrasco, doces e bebidas.

A inscriçom pode fazer-se por correio electrónico escrevendo para remiceiro@terra.es ou telefonando para o número 600 627399 antes das 14h00 do dia 11 de Julho.

Festa

Das 16h00 até às altas horas da madrugada celebrará-se umha festa popular com diversas actuaçons musicais: umha delas um concerto de apresentaçom de Som Voltas, o disco de Servando Barreiro editado pola AGAL; outra a intervençom do Grupo de Danças do Mundo Monteira, que oferecerá os seus bailes tradicionais. Também está agendada a actuaçom de um grupo de pandeireteiras e outro de gaiteiros.

Convite

A organizaçom convida os músicos amadores, solistas ou grupos, a participarem na popular «foliada» que tradicionalmente se celebra na carvalheira. O objectivo final é manter animado o ambiente entre a mocidade que vai passar a noite acampada neste mítico lugar.

Programa de Actos

10h00 ROTEIRO DOS PETRÓGLIFOS DE COTOVADE e CAMPO LAMEIRO. Saída da Carvalheira de S. Justo. Guia e comentários do arqueólogo A. Concheiro.

10h30 Jogos Tradicionais e Animaçom Infantil.

13h00 Discursos de homenagem à Associaçom Galega da Língua com motivo do seu 25º Aniversário.

13h30 JANTAR POPULAR

16h00 ACTUAÇONS MUSICAIS E FOLIADA POPULAR

* Servando e Contradança
* Grupo de Danças do Mundo Monteira
* Pandeireteiras
* Gaiteiros Tradicionais

Nota: Realizará-se acampamento na própria Carvalheira de S. Justo.







Noticia enviada por SILVINHA













COMENTARIOS:

 

Opina sobre esta nova








Ver máis novas.

 

 

 

 

 

 

 


 

 





 

Voltar á páxina principal